tuudeluu ;)

Sorry att jag inte skrivit. Men har sovit hos Marilyn i helgen! ;)
Nu är jag hos moi och har Marilyn brevid maajjj ! :) Treeeevlaaans ! Snart ska vi väl ta någonting att äta.. Åt inte så mycket lunch...

Idag hade vi sovmorgon till tjugo över tio i men jag och Marilyn kom tjugo i tio. Och så träffa vi André och Gurra, och sen skulle dom köpa piggelin, haha , och då följde vi med.. Efter det hade vi musik. Ingen lång lektion, sen hade vi vikarie på so:n, haha och efter det hade vi lunch och sen slöjd , haha ! Blev klar med mitt örngott idag . Men jag fick inte ta hem den... Palla! Men ska få den nästa vecka sa hon.. Vet inte om jag ska tro på det men aa! Sen hade Marilyn dragit till sitt utvecklingssamtal och två minuter senare kommer hennes pappa in till oss.. Så jag fick visa vart han skulle.. mihiihi :) 
Sen körde han oss till mig ;-)

Vad har ni själva gjort idag ?


Kommentarer

Skriv en mening!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Vad är din blogg sötnos?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0