Några saker vissa inte visste om mig...


♥ Jag har aldrig åkt ubåt
♥ Och inte heller vattenskidor
♥ Jag har aldrig färgat mitt hår. Bara blekt och tonat!
♥  Jag har oftast samma örhängen..
♥ Jag har gått i Sjötorpsskolan.
♥ Jag kan inte gå utan mascara till skolan. Då skäms jag för mycket :)
♥ Jag är oblyg om jag är med en oblyg person, är personen jag är med då blyg är jag blyg.
♥ Jag har aldrig varit i Portugal men jag ska dit med bästavän om några veckor.
♥ Jag har aldrig svimmat i hela mitt liv.
♥ Innan jag permantentade mitt hår hade jag spikrakt hår. Men efter det har det aldrig kommit tillbaka. Så nu har jag vågigt hår...
 ♥ Jag är ibland känslig.
 ♥ Jag har bara gått i två skolor i hela mitt liv.
♥ Jag går på reklamer och vill direkt köpa det =)

DET VAR ALLT FÖR NU♥

Kommentarer

Skriv en mening!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Vad är din blogg sötnos?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0