home with marilajjn !

hej sötnosar!
kom precis hem från trånkan , mamma hämtade oss. aja , kan berätta lite om dagen , inte så jobbig faktiskt :)
det började med idrott, fotboll.. ganska läskigt faktiskt ^^ fick en boll i huvudet -.- aja sen typ skulle jag platta håret, men alla typ fastna för min platttång så jag fick vara sist istället... suck! är man perfekt så är man ! ;) haha nej men sen så hade vi mjuusik ! helt okej, vi sjöng och spela, vår grupp är bääst ! :) efter musiken hade vi so . inget intressant :) aja, sen var det lunch och sen syslöjd. kul , är typ nästan klar med mitt örngott , haha ! :)
efter skolan åkte jag ,  mör , kim, ida och lisa till edbo , lisa skulle möta en kompis och vi hade väl ändå ingenting att göra så vi gick med =) sen åkte jag och marilyn tillbaka till trångsund , och köpte en daim. me like ;)
nu ska vi äta!
puss

på bussen imorse =) 

Kommentarer

Skriv en mening!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Vad är din blogg sötnos?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0