hiss & diss


daim åh vad jag älskar daim! Bland det godaste som finns! Det finns andra godsaker som jag också älskar , men jag älskar nog daim allra mest!

vänner vänner som inte sviker, som alltid är där för en! Sånna hissar jag högt uppe i det blå =)

musik livet skulle bli tyst utan musik. för tyst! Tänk vad tråkigt utav bara massa babbel? Nej ibland vill man väl lägga sig i ett hörn och lyssna på musik....


Dålig andedräkt blä säger jag bara, vem vill ha dålig andedräkt, eller ens känna lukten utav dålig andedräkt? man äcklas ju utav det.. bläääääääää.....

Korv med bröd det är något jag inte kan äta, asså jag kan verkligen inte. det är bland det värsta som finns utom blodpudding också..

myggor jag hatar myggor, dom är så himla irriterande! dom bzzzar framför en ! sen får man myggbett också! -.- suck!

Kommentarer

Skriv en mening!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Vad är din blogg sötnos?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0