haha, farsta... igen.

har typ blivit beroende utav farsta. det har ni nog märkt. var där med marilyn och min lillebror, sen kom melina. =) men jag var bara där en timme sen så skulle jag hem. men nu har jag i alla fall bokat min sminkkurs på makeupstore, fick det i present förut, och sen så får man smink för typ 500 . bra va? det behöver jag ! :)
nu är jag hemma i alla fall, mamma hämtade mej och william för typ en halvtimme sen.. hon ska typ ut på någon tjejmiddag så jag ska vara barnvakt en timma typ. men sen kommer tommy hem.
aja, nu ska jag ta någonting att dricka! är skit törstig , sket i vattnet jag köpte på mcdonalds...
puss!

Kommentarer
Postat av: Pwner owner l33t

sket i vattnet jag köpte på mcdonalds...



Mysigt.. :)

2009-05-07 @ 17:48:18
URL: http://villeyeah.blogg.se/
Postat av: Susan

Sket i vattnet.. Ha ha ha ha! ;)

2009-05-07 @ 22:27:53
URL: http://www.susanofsweden.com

Skriv en mening!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Vad är din blogg sötnos?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0