blä..

... för statiol. var ute precis. Lindha skulle köpa någonting.. snäll som jag var följde jag med.. och när vi kommit dit är allting stängt -.- aja, skitsamma, nu kollar jag på Jumanji. det har humor.. orkar inte skriva vad den handlar om , så ni får söka på det själva om ni orkar, men kan säga lite..
han i mitten var liten förut och spela ett spel (jumanji) han hitta, med en tjej, (asså det e typ ett levande spel) sen skickar spelet honom till djungeln, sen typ 27 år senare hittar dom två ungarna spelet och börjar spela, sen kommer killen tillbaka till de huset och så måste de avsluta spelet.. och så hämtar de tjejen han spelade med från början. så kommer det massa djur och sånt dom försöker döda dom...
okej, jag berätta typ allt :o

hon till vänster, hon är väl typ vuxen nu? jag känner igen henne från någon film där hon är vuxen, eller jag tror det var hon.. men vilka/vilken film var det ?
K O M M E N T E R A !

Kommentarer
Postat av: Susan

Hon är med i bla Spiderman har jag för mig.

2009-05-10 @ 00:20:58
URL: http://www.susanofsweden.com

Skriv en mening!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Vad är din blogg sötnos?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0