Back too business

Nu är vi tillbaka igen. Haha vi gjorde bort oss.. Jag sprang in på en toalett , och då sprang Marilyn efter och ba: ''MIN TOA  !'' och jag ba ''Nää min vafan!'' sen knuffa jag ut henne. och sen hörde vi att någon spolade brevid. Och då fick vi panik och sprang in på ''min'' toalett och låste in oss och sen ramla Marilyn och skrek ''AAAAH'' och sen ramla hon på mig och då skrek jag också, sen skrek Marilyn ''RIIIIICHARD !'' asså sen spola hon och då skrek jag igen.. Hon måste ju trott att vi gjorde ''det''... Sen när vi kom ut stirrade tanten på oss som en apa och typ gick typ efter oss.. så vi sprang runt i området och skrattade ihjäl oss. 
Hahahhahahahhha sjukt pinsamt!


Kommentarer

Skriv en mening!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Vad är din blogg sötnos?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0